Kenangan Kelas Bahasa Jepun

gambar ni aku jumpa kat friendster member yg satu tempat dgn aku dulah.. apalagi
klu bukan Profen Sdn Bhd..
ni pulak gambar hari terakhir aku blajar kelas bahasa jepun ni... tak tahulah masuk kepala atau
tak apa yg aku blajar tu... tapi masuk jugaklah sikit... ingat balik kenangan blajar bahasa jepun
ni memang best... best gilerlah...
Hehehe... ni cikgu bahasa jepun aku...
masa ni aku keje kat Profen Sdn Bhd.. kat sect 23 Shah Alam
comei je cikgu ni.. kecik molek.. baju kurung yg dia pakai ni kitorang yg hadiahkan..
sesuai sgt dgn dia kan...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...