aku dah kembali bertugas...

salam sume...

title aku kat atas tu mcm aku keje dijabatan beruniform lak ayatnyerkan...
hehehe... akhirnya setelah 2 bulan aku cuti bersalin.. hari ni aku telah kembali berkeje..
byk info yg aku terlepas selama aku bercuti ni... maklumlah kat rumah tenet lembab..
tu yg aku malas nak update n selak blog member2... nanti nak selak 1 blog makan masa 2/3 jam pulak... nak layan baby lagi.. jadi kat opis je aku dapat selak..

kepada rakan2 yg selak blog aku ni.. tima kasih ye sudi melawat..

2 comments:

  1. selamat kembali bertugas...mesti muka berseri2kan...seri org lepas pantang

    ReplyDelete
  2. terima kasih.. alhamdulillah berserilah jugak.. hehehehe...
    tu pun seri kene touch up..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...