Kad RAYA pertama setelah 29 hari berpuasa


Setelah 29 hari kita berpuasa inilah kad RAYA pertama yg aku dapat.. tu pun sekeping je aku dapat.. jadilah ada jugak org bagi hehehe... dari takder... dapat gak menghias meje keje aku yang tak lawa mana ni... huhuhu... kad ni anak buah aku yg bagi.. ingat jugak dia kat aku..
akhir sekali klu anak buah aku baca blog ni.. aku ucapkan kat dia SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN & TERIMA KASIH COZ BAGI KAD RAYA NI... raya tahun ni aku raya kat umah pak/mak mentua aku dulu kat hutan melintang.. 2nd raya baru balik tanjong karang...

note to ain : sediakan lebih sikit duit raya utk uzrei & uzair ye.. hehehe..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...