Anne Abdullah

Semalam aku otw nak g kenduri kawen umah sepupu aku kat Paya Jaras Sg. Buluh KL,
masa otw kesana kitorang singgah satu kedai kerepek tu sbb nak beli kerepek ubi pedas n kuih batang buruk.. sbb kueh n kerepek kat kedai tu memang tip top...
sedap gila... sekali kunya pasti nak lagi.. tak rugi beli kat kat kedai tu..
lupa pulak aku nak snap gambo kedai tu.. sbb asyik nak bergambar dengan artis sorang ni..
citernyer mcm ni.. tgh aku pilih2 kerepek aku ternampak pulak sorang artis ni kat dalam kedai tu tapi kat bahagian belakanglah.. tgh bersolek utk shooting..
aku pun mintak permission utk amik gambar gengan dia...
sekali dia on pulak.. takkan tak bagi pulakkan... diakan artis...
aku suke tgk dia ni berlakon.. sume drama yg dia berlakon memang berkesan..
tgk gambar dia kat bawah ni.. lawa orangnyer...






8 comments:

  1. rezki jumpe artiskan.. huhu nasib baik dpt bergbr

    ReplyDelete
  2. wah.. saya suka gak tgk dia berlakon... berkesan gitu..

    ReplyDelete
  3. eijam - tulah rezki.. sib baik dia sporting..

    numala - ye ke? wah mesti bestkan

    diarihatiku - saya pun suka jugak... manthop klu dia berlakon..

    ReplyDelete
  4. wah kelas gitu dpt jupe selebriti. cun n lawa la dia...belakon pn best.

    ReplyDelete
  5. Aku ni dua pupu dengan pelakon tu. Kira mak-mak kitaorg sepupulah, nenek adik-beradik. Aku panggil mak dia Mak Long Beah. Dah arwah dah mak dia tu. Masa kecik-kecik dulu aku selalu gak pegi umah family dia masa they all menyewa kat Taman Ehsan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeke? Boleh tahu sape name? Sebab anne abdullah pangkat nnek sedare saya belah mak saya. Dia memang bagus .

      Delete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...