Bila musim cuti sekolah nak bermula!!!!!!!!

salam isnin semua...
korang tengok tajuk aku kat atas tu...
kan musim cuti sekolah tak lama lagi..
jadi bila dah musim cuti sekolah nak bermula...
macam-macam majlis akan berlangsung n dah mula berlangsunglahkan..
hari ahad tadi sepupu aku buat majlis berkhatan anak lelaki dia...
wah meriah betul macam kenduri kawen je...
siap berkompang, bersilat dan berarak bagai...
yelah dia kan nak berkhatan.. so kenalah bagi dia gembira dulu
sebelum dipotong... sib baik budak2 yg main kompang tu tak nyanyi lagu potong
macam iklan P1 W1Max tu... klu ada mesti kelakarkan...
kat bawah ni aku selitkan sikit gambar masa majlis berlangsung...
korang layanlah ye...


Atas ni gambar masa nak beraraklah... siap dijunjung macam sultan lak...

Ni anak buah aku nak bersilat.. ntah silat apa yg dibawanyer..
ada bentuk ultroman bagai... wakakak...


Ni pun anak buah aku... bersilat jugak..
ni aku panggil yuno clon... sbb gaya pakaian dia n tudung... huhuhu
dia datang je kat aku aku akan nyanyi lagi yuna... mesti dia malu..
Yang ni pulak gambar budak yg nak berkhatan tu....
yg berkhatan tu sorang je... yg baju hijau bersampin tu...
tapi dia malu nak dok sorang2 so ajaklah sepupu2 dia sume
dok sekali amik gambar...
macam2 style diorang ni....


3 comments:

  1. mulai minggu ni sampai la ke bulan 12 nnt...tiap2 minggu ada majlis kahwin la..khatan la..adeh!!

    ReplyDelete
  2. teringat masa arwah abang sulung kita khatan. siap bertepung tawar ngan dijunjung.kompang ngan pelamin pun ada.sekarang dah kurang.

    ReplyDelete
  3. 2 lah pasal mala... lepas ni letih lak nak berkunjung kemajlis2 diorang...

    kak ina mmg dah berkurangan pun adat2 mcm ni... kekadang ada jugak org yg tahu... hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...