Lintah


N3 aku kali ni pasal lintah
kisahnya mcm ni..
kawan suami aku ni ada bisul kat tepi telingga dia.
jadi dia taknak g hospital untuk operate bisul tu..
mungkin dia takut kene operate kot..
kebetulan lak suami aku ni ada lintah yg nak dijual...
dia pun mintak 6 ekor lintah ni utk diletakkan kat bawah telingga dia
masa letak je lintah kat bawah telingga tu lintah tu cepat je melekat kat bisul tu..
mungkin byk sgt kot darah kotor kat situ... yelah benda dah bernanahkan..
mula2 aku tengok lintah tu kecik je... bila tak sampai dalam 5 minit lintah tu dah mula gemuk..
cepat sungguh dia sedut darah kotor tu...
kawan suami aku cakap masa lintah tu tengah menyedut darah tu terasa gatal kat sekitar
tempat lintah tu melekat... klu akulah belum lintah tu melekat kat aku pun aku dah mengeliat menahan geli..
ni kan pulak dah melekat... tapi kawan suami aku ni relax je siap boleh sms lagi

korang tgk gambar lintah sebelum menyedut darah dan selepas menyedut darah..
takderlah selepas sgt.. gambar selepas tu aku geli nak amik..
sbb dah bercampur darah n nanah dari bisul tu...

nilah bakal doctor lintah yg tersohor satu hari nanti... hehehehe


Lintah yg sedang bersuka ria berenang didalam balang... sbb sebentar lagi akan menikmati darah segar.. Nikmat..
 

Lintah yg kecik tgh menyedut darah segar... tgk tu siap pakai ear plug lagi.
takut lintah menyelinap masuk kedalam telingga..


korang tengok lintah ni... kenyang betul aku rasa sbb dapat makan darah segar..


Hoyei... keje aku sudah beres


Note : aku tak sangguplah... geli

8 comments:

  1. herk ... tolong pensan kan jijah sebelum melakukan operasi yang berkaitan dengan LINTAH yer ... heee .. tak sanggu makkk ....... mau pensan 11 kali lagii ..

    ReplyDelete
  2. eeeee gelinye!!!!
    dhtu pas lintah tu hisap jd ok ker bisul die??

    ReplyDelete
  3. jijah - masa 1st time tgk org letak lintah kat badan naik mengelejatlah jugak urat saraf ni... tapi sekarang tgk bolehlah.. tapi dari jarak jauh...

    rash - alhamdulillah bisul tu dah tak bengkak mcm asal.. sbb darah kotor tu dah habis keluar.. bengkak pun dah mendap..

    ReplyDelete
  4. tapi mmg betul, dulu arwah FIL akak pun buat camtu gak, mmg berkesan dan mujarab, sbb si lin...tah tu dah menyedut kluar darah kotor, luka cepat sembuh...tapi akak pun geli gak sebenarnya ngan lintah ni

    ReplyDelete
  5. adoiiii... geli geleman tgk.. isk... mtapi rasenye mmg mujarab kot kan..
    bleh nk try, tapi kene pengsankan dulu. HEHE..

    ReplyDelete
  6. errrrrrrkkkkkk!! *mode geli geleman*

    tapi bagus jugak lah kan si lintah nie.. ade gak lah kegunaan dia nie...

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...