Mat Kacau




Salam pagi sume......
korang tahu tak ada satu rancangan kanak2 kat astro..
dalam rancangan tu ada seorang badut yg dipanggil MAT KACAU..
aku ada jugak tgk rancangan ni 2/3 kali masa teman anak aku tgk tvlahkan...
sebenarnya ada cerita disebalik mat kacau ni..
malam tadi otw aku nak balik dari rumah anak buah aku..
suami aku dgn anak aku ni pun dok berboraklah dgn si uzrei..
diorang borak pasal kenderaan kat jalan rayalahkan ..
korang baca dialog kat bawah ni ye..

Papa - tgk tu lorikan
uzrei - besar papa lori tu..
papa - ha.. tgk tu orang naik basikal..
uzrei - baikal apa tu pa...
papa - basikal besarlah..
uzrei - oooooo.....

lepas tu dua beranak ni pun diam lah dalam berapa saat..
tetiba lalu pulak mamat india naik motor pakai baju belang2 hitam putih
si uzrei pun bersuara..

uzrei - papa2 tgk tu....... MAT KACAU...

papa, aku n mak usu si uzrei dah tak terkata apa2 dah..
masing2 gelak sakan.. boleh dia kata mamat tu  MAT KACAU sebab mamat tu
pakai baju belang2 hitam putih... ...
HAHAHAHAHAHA..

nasib baik aku tak sempat nak snap pic mamat tu..
klu ada boleh jugak aku masukkan dalam n3 ni..

p/s - kuat betul pengaruh tv ni kat kanak2 ye...


3 comments:

  1. salam...mmg kuat penangan TV ni....budak2 zaman sekarang pulak advance...sumer yg kuar kat tv sumer tau..

    ReplyDelete
  2. slm. thx for following :)
    dh click nuff dh

    ReplyDelete
  3. mamasyaza - tulah.. advance budak sekrang ni

    naza - tq

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...