Smile Cake

Salam...
mingu lepas sambil aku dok boring2 melepak kat rumah..
dan sambil tunggu org nak pasang kipas..
tetiba angin rajin aku pulak datang..
time2 tulah aku nak buat kek..
hehehee.. mcmlah aku ni pandai buat kek..
aku namakan ni kek campak2 je...
sbb sume bahan aku tak sukat pun..
aku letak berapa je yang aku suke...
bahanyer pun dah byk yg aku ejas..
jadi ni lah hasil kek aku...

Dalam oven.. tgk kembang samacam...
gambar masa diadun aku tak amik ye...
malas nak amik.. lagipun bukan aku sukat2 pun... main tabuh je... huhuhu

Baru keluar oven... senyum je kek aku ni...
aku pun tak tahu nape dia semyum je... 
dia gembira kot dengan tuan dia ni...
Selepas dipotong... anak n suami aku begitu gembira merasa kek yg dibuat oleh ku..
wah..... skemanyer ayat... hahaha
lepas siap buat kek aku bawa anak bujang aku ni g jalan kat taman permainan
dekat je dgn rumah aku... 
tgklah sibujang ni berposing.. gembira betul dia..
bukan selalu dapat g taman... ni ikut mood aku je... 
muka yg nak bergumbira di taman...

4 comments:

  1. Bila aku nak merasa kek ko ni cah.terkedu aku tengok kek belang ko tu. Akhirnya penantian ko tercapai gak.

    ReplyDelete
  2. nanti saya buat lagi ye.. tapi yg kedua ni tak tahulah mcm mana pulak.. hehehe.. maklumlah bahan campak2 je..

    ReplyDelete
  3. kek tu pun tahu senyum ekk.. maknanya dia suka kot tuan dia pandai buat kek.. menjadi tu.... gebu...

    ReplyDelete
  4. tul ler kek tu senyum..nak soh wt lg tu..bahan campak2 ok lg,jgn campak hnpne skali plak ek..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...