Bila demam

 tajuk kat atas tu bila demamkan
bukan aku yang demam tapi anak aku yang demam
bila anak aku dah demam
jadi aku pun kurang berblogging
hari tu aku ada citer pasal anak aku demam kat sini kan
jadi korang tengok jelah gambar ni.. 

ruang menunggu.. 
aku suka g clinic ni sebab tak ramai orang..
korang tengok jelah keadaan ni.. memang takder orang
masa aku nak balik je barulah 2/3 orang datang..

Uzrei yang gembira berlari di dalam clinic yang lengang ni..
adik demam dia gembira bermain..

si Uzair yang demam.. tak pakai baju..
sebab baru je sampai dia terus muntah..
habis baju dia kene muntah.. aku kena jugak tempias tu..
sian dia.. 

kaunter ambil ubat... tak ramai pun lambat jugak nak bagi ubat hehehe..
tapi ubat kat sini memang sesuai dengan anak aku ni..
alhamdulillah dah sihat anak aku hari ni..

Note : bila anak dah sihat barulah boleh start berblogging dengan tegarnya...
keluarga harus diutamakan..
hehehe..

8 comments:

  1. aishah, rindu lama x jengah sini...:)

    skrg ni musim la rs nya..keadaan cuaca yg x menentu ni lg la..hu3x..

    ReplyDelete
  2. sama la, kalau anak tak sihat... mmg macam nih...

    ReplyDelete
  3. bila anak demam...ibu yang susahkan...memandangkan keadaan cuaca yang tak menentu memang mudah bebudak kena demam

    ReplyDelete
  4. alahaii.. siannyer... apa pun take care yeah sis!

    ReplyDelete
  5. family comes first....sian demam...

    ReplyDelete
  6. family comes first....sian dia demam...

    ReplyDelete
  7. Yelah, apa-apa hal pun, keluarga mesti diutamakan.patutlah dah lama tak update cerita baru.

    ReplyDelete
  8. ana - hehehe.. rindu ye... terharulah.. tulah keadaan sekarang ni mmg tak menentu

    ejamaria - tulah pasal...

    zaidah - mmg ibu kene beri perhatian yg lebih taime macam ni...

    neena - tq.. neena

    kancilbiru - betul tu..

    kak ina - hehehe.. tu perli ke? hanya kak ina je yg maha mengetahui.. hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...