Salam Aidiladha

salam..
fuh.... dah petang hari ni ye.. berjaya jugak aku keje sampai ke petang.. walaupun hati meronta2 mengingatkan abah dan emak  yang sudah sampai dirumah kakak aku.. seperti tahun sebelum2 ni.. abah dan mak aku akan datang ke klang untuk meraikan Hari Raya Aidiladha bersama2 dengan anak2 tersayang.. eh... sudah terbalik ye... tapi memang betul pun.. memandangkan cuti raya hanya sehari saja anak2 tersayang abah dan mak aku ni memang tak dapat balik kekampunglah.. jadinya abah dan mak aku telah memberi perngorbanan yang begitu bermakna bagi kitorang.. dan dapatlah kitorang menyambut hari raya aidiladha ni dengan meriah dan gembira..

Terima kasih Abah dan Mak

Dengan ini aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan 
Selamat Hari Raya AidilAdha
kalau ada terkasar bahasa atau terasa hati dengan apa yang aku tulis kat dalam blog ni aku harap korang maafkan aku ye..

Psst : apa pengorbanan yang korang terima.. tak kesahlah dari ibubapa, suami atau anak2?

5 comments:

  1. selamat hari raya aidiladha to kakak and family =)

    ReplyDelete
  2. woo parents dtg sini eh, baru la meriah raya kat bandar. ehh.

    ReplyDelete
  3. sayunya hati tengok ayah mak masih sihat dah mampu berjalan ke rumah anak2....

    kim salam kat depa no.. kim salam sayang! jaga kesihatan baik2...!

    dan selamat hari raya aidiladha

    ReplyDelete
  4. korbankan masadok umah jaga anak..akekekek salam aidiladha

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...