Spaghetti Carbonara

Salam...
Selamat pagi...

Ceria aku hari.. sebab nombor keajaiban dah dapat.. hehehe... tungu on je keajaiban tu esok.. apalah aku ni asyik merepek pasal keajaiban jekan.. mari2 datang rumah aku, aku jamu makan spagetti carbonara ni.. 

Yang sebenarnya minggu lepas aura rajin memasak datang.. tu yang macam2 aku masak.. dengan segala makanan kampung sampai ke western food aku masak.. sebabnya nak memenuhi selera makan yang tengah memuncak.. karang takder selera makan sibuk lak orang suruh makan.. rasa nak hentam je orang tu.. masa berselera nilah makan apa yang nakkan.. tapi jangan terlebih sudah... memadai dapat rasa jangan sampai jadi macam ular sawa lak kan.. sampai tak larat nak buat keje lain.. 

Spaghetti carbonara nilah yang membuat aura rajin memasak aku memuncak.. tapi yang sedihnya.. terkering pulak.. kesat pulak masuk kat tekak.. herm.... sedih kat situ... excited nak makan tapi terkering pulak.. 

nampak tak macam kering sangat.. tapi sib baik masih sedap.. 

   Psst : Semenjak ada keajaiban ni YES ni asik memanggil2 je.. ohh.. hati tabahlah dikau.. dan oh mata sabarlah  jangan dipandang sangat dengan pukauan YES itu...  

9 comments:

  1. dah lama tak pekena spagethi kak.. huhu

    ReplyDelete
  2. spegeti ko yer...apa citer nombor2 ni...main toto ke apa budak ni...ko jgn kebaya...ko jgnnnn...ker Bonus melampau persen dia kali ni...hehehe...

    ReplyDelete
  3. huhuhuhuhu sedih sbb tak dpt merasa spagetti mu ituuuuu....

    ReplyDelete
  4. cayalah carbonara ru .. i tau buat spaghetti yg biasa je

    ReplyDelete
  5. aishah, x kisah la kering ke..basah je..janji sedap utk di makan..heh3x...

    angka2 keajaiban tu adalah air bonus erk..heh3x....

    ReplyDelete
  6. Kenapa bila part akak, gambar hilang. Akak membaca cam guna braile pulak.ada bawak tak?

    ReplyDelete
  7. bonus ker weh..wah syioknyer.. mesti dah plan macam macam kan..

    btw..carbonara nih laki aku punye fav..rajin jugaklah aku masak nih time hari minggu

    ReplyDelete
  8. Kalau ada meet ball lagi sedap tu kan.

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...