Pink..

Salam...

ko ado buku pink rupa gini..
hahaha..
aku je yang ado... 
kisah kejadiannya.. masa tu terajin nak mengemas keretalah.. padahal masa tu kereta dah tak rupa apa dah.. biasalah bebudakkan.. walaupun dah sediakan plalstic pun.. dia tetap main campak je dalam kereta... penat dah aku cakap berkali.. setiap kali dok dalam kereta memang tulah aku pesan..kalau ada sampah masukkan dalam plastik.. buatnye sekali.. lebihnya dicampakkan saja dalam kereta...

tu yang terjadinya buku pink rupa gini.. sebab syok sangat sorting barang yang tak perlu dalam kereta.. sampai buku pink pun aku masukkan ke tong sampah... huhuhu.. fefeling kengkonon dah tak peknen lagi kot... Nasib masa termasuk dalam tong sampah tu. masa en. suami nak bakar.. dia terperasan.. tapi dah kena air hujan bagailah... sebab mmg tong sampah untuk pembakaran... nasib en. suami tak bakar lagi sampah tu.. kalau tak memang leburlah... memang tak der rupa langsung kot.. huhu...

Aku pergi klinik nak daftar buku pink baru hari ni.. memang kene bawa lah buku lamakan... sebab nak tengok history sebelum ni... sekali terkejut nurse tengok buku aku.. hahahaha... tapi yang penting isi dalam masih elok lagi.. cuma menyampah lak aku tengok kulit buku ni.. 

Hari ni dah selamat mendaftar buku pink.. 
dah 15 minggu untuk check up minggu ni..
20/3/2014

ok

babai..

Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~

 

6 comments:

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...