Jam 4 pagi di McD.

Salam...

Malam tadi punyer cerita.. Si Usyair Darwisy demam sampai mengigil-gigil.. aku dah jaram dengan air dan balut dengan tuala pun masih mengigil.. aku dah risau takut darwisy tetiba kejang je... Dalam jam 2 pagi aku ajak en. suami pergi HTAR.. Alhamdulillah sampai je HTAR tengok tak ramai yang menunggu di tempat rawatan demam. Daftar semua.. Terus doctor bagi ubat sebab panas sangat temperature pun dah 39.7. Padahal jam 8 malam aku dah bagi Usyair makan ubat. Tapi tak kebah-kebah panasnya..

Tunggulah dalam 1 jam nak tengok panas turun atau tak.. Alhamdulillah turun jugak panasnya walaupun tak banyak yang turun. Tapi kira oklah dari 39.7 jadi 38. Doctor bagi ubat dan boleh balik rumah. Tapi tak terus balik pun..

Biasalah kalau dah berjaga malam ni.. Perut mesti lapar je sentiasakan.. En. Suami ajak pergi makan kat mcdonal.. Aku ni tak pernah lak makan mcdonald jam 3-4 pagi.. tapi sebab dah lapar pergi jelah.. Tapi yang paling berselera makan.. adalah budak yang demam sampai mengigil-gigil tu.. Agaknya badan dia dah sedap kot. Tu yang selera makan..

 Sesubuh hari makan hashbrown... 
selera betul... sedaplah kot kat tekak dia..




 Kepelikan ni.. aku rasa henphone aku ni ada antu kot... ntah macam mana boleh tersusun sendiri gambar-gambar ni dalam henphone.. huhuhu... tapi cantik pulak tersusun gambar ni..

 ni pun kepelikan yang tak pernah terjawab.. macam mana lah henphone aku boleh jadi gambar bergerak2 no.. dah macam henphone S4 lak.. hehehe 

Anak mama.. jangan demam mengigil-gigil lagi ye..
risau mama... tengok anak mama makan selera pagi tadi.. tenang sikit hati mama..


Sekian.

Babai..

Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~

1 comment:

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...