Ihtifal

Salam..


23/11/14 Tadika Uzair Danish ada meraikan Majlis Ihtifal untuk murid-murid 5 dan 6 tahun di Dewan Masjid Puncak Alam, Selangor. Walaupun Uzair Danish aku dah mula cutikan dari october 2014 tetap dapat invitation dari sekolah dia. Aku cutikan dia sebab masa dalam pantang dia ingat aku cuti dia pun cuti.. Jadinya setiap pagi bila aku siapkan dia untuk kesekolah mesti ada drama airmata.. sampaikan aku dah tak tau nak buat macam mana... Akhirnya aku pergi sekolah dan terpaksa cutikan awal dari sekolah.. 

 Suasana masa baru sampai ke dewan Masjid Puncak Alam.

 Budak yang ceria je pada hari tu.. Yelah dah lama tak jumpa kawan-kawan. Bila dia jumpa kawan-kawan kemain lagi happy.

Nyanyi lagu nasyid masa ni..  
Tetiba buat persembahan untuk hari tu.. aku pun macam pelik je.. ingat nak datang sesaje je. Tak sangka Uzair Danish yang pemalu.. Bila orang tanya yang sepatah ayat susah sangat nak kuar dari mulut boleh buat persembahan kat stage dewan ni. memang aku terkejut jugaklah.. tak sangka bila bersama-sama kawan pemalu dia hilang.

 Ni pulak persembahan macam musang dan ayam lah.. aku pun tak ingat sangat..  Bila aku tanya cikgu macam mana uzair danish boleh buat persembahan waktu ni. Rupanya diorang dah practice dari awal tahun lagi. Patutlah anak aku tak kekok.. 

 Yang depan sekali ni Uzair Danish... Pakai topeng ayam...

 Happy je dia..
NI nak amik hadiah saguhati dari sekolah. 

 Pengetua kot.. En. Marzuki tak silap nama dia..

Sepatutnya peace tu pandanglah camera mama dia.. dok sibok pandang camera pihak sekolah.. yelah mama dia dok pakai camera henpon je... pihak sekolah pakai camera godang.. mana nak bestkan.. huhuhu...

 Gambar yang diambil dekat sekolah..

Handsome mama..
hahaha... puji anak sendiri kan

Tahun depan dah masuk pra-sekolah pulak.. Alhamdulillah dapat jugak pra-sekolah. Harap kat pra-sekolah nanti Uzair Danish akan lebih maju lagi.. Insya Allah.

Ok.

Sekian

Babai.

Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~

 

2 comments:

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...