bihun singapore

Salam...

Semalam satu hari lepak kat rumah je.. malas nak keluar kemana-mana.. Masak sarapan pagi bihun goreng singapore untuk anak-anak. Ni 1st time buat aku masak sendiri bihun. Sebab aku ni ada satu perangai tak konfiden nak masak mee dan bihun ni. Sebab pernah masak sekali terlembik bihunnya. Tapi kali ni masak alhamdulillah menjadi jugak bihun goreng aku. Anak-anak pun suka.. ni yang rasa nak masak lagi.. 

Lepas ni memang selalulah aku mengoreng bihun.. hehehe... anak-anak jangan jemu tau.. makan je apa yang mama masak. haha... umur dah masuk 34 tahun barulah konfiden nak masak bihun goreng.. kalau tak masa adik aku duduk dengan aku dulu.. dialah yang selalu masakkan bihun goreng bila aku teringin. Sekarang dia dah kawen... pepandailah masak sendiri.. hehehe.. Rindu adik aku...


 Tada... bihun goreng singapore...
shedap... bertambah-tambah anak-anak makan..

 Kemain lagi sambil makan.. sambil tonton tv ye... silap-silap tengah menyuap tak masuk kemulut.. ke tepi pipi pulak peginya..

 peacelah sanga... uzrei sangup tak nak pandang aku bila nak amik gambar ni...
cubit kang..


blanje sikit gambar anak dare aku ni..

abang-abang makan.. meh mama mandikan dia ye...

sekian..

babai..

Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~

 

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...