GST & Lampin pakai buang

Salam...

Jom beli lampin pakai buang sebelum GST... hahaha... macam minyak naik lakkan... sibuklah beratur kat petrol pump konon nak minyak murah sebelum minyak naik esoknyer.. hehe.. kekadang aku macam tu jugaklah.. tapi bila tengok beratur panjang malas aku nak join beratur tu... lalu jelah sebelah petrol pump tu...

Macam tu jugak pasal lampin pakai buang ni.. sebenarnya tujuan utama beli awal lampin pakai buang ni bukan sebab GST sangat pun.. Tapi sebab stock kat rumah memang dah tinggal sikit.. memang kene belilahkan.. Sebelum GST ke Selepas GST ke tetap jugak kene belikan..

Lepas tu aku ni suka masuk group-group yang ada kat facebook ni.. Group barang baby murahlah.. Group wanita hamil dan menyusulah.. memacam lagilah... Pehtu bila dah rajin baca newsfeed kat group tu.. jumpalah satu penjual lampin pakai buang brand Drypers ni.. tengok-tengok harga memang murah dari harga yang ada kat pasaraya. Tapi kene beli satu satu size 3 pack untuk sekotak dan tak boleh campur-campur.. oklahkan.. boleh share beli dengan kawan-kawan.. atau beli simpan stock kat rumah or babysitter lah kan.


Ni yang aku beli last week baru sampai semalam...
aku beli 2 kotak.. sebab Usyair Darwisy masih pakai lagi untuk size L
Ulfah pula size M.
Aku bukan beli under lazada...
tapi aku beli mungkin dari agent Drypers tu sendiri..
cuma lazada yang akan arange penghantaran kot..
Buat masa ni dah 2 kali aku beli online dengan orang yang sama...
Alhamdulillah.. tidak mengecewakankan..
dalam masa 3/4 hari barang pun dah sampai..

Aku beli kat Atie Zainal nilah...
Kalau korang berminat bolehlah contact Atie Zainal..


Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~

3 comments:

  1. salam first time beli dapat ...second time dia dh block saya rm170 dh rugi beli since mac 2015 smpai skrg dia block ....atie zainal pulangkanlah duit saya ...haram makan duit yg saya tak halalkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam... sakura, Alhamdulillah saya dah beli sampai 3 kali... yang kali ke3 mmg ada problem masa tu pun dalam bulan march jugak. dia tak block saya cuma dia reply sms/wasap lambat sambat.. 2/3 hari baru dia reply.. bila dah lambat sangat saya pun suruh dia pulangkan duit saya balik lagi pun dah lebih sebulan masa tu... alhamdulillah memang dia pulangkan duit tu. awak dah cuba wasap dia ke untuk minta pulangkan semula duit tu.

      Delete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...